Blogia
Buscador de Sueños

Hackkoder Cake Pop Maker Online 2019 (På Android)

Purchase unlock button to skip the baking process Cake Pop Maker hack tool

 

Kritik - Jag älskar det här spelet eftersom det är väldigt roligt, men det har många brister. Jag gillar inte hur du måste titta på en video varje gång du baka, även om du kan hoppa över den. Jag menar att vi använder den här appen för att "göra" tårta pops, inte titta på samma annons varje gång! Också, snälla, få oss inte köpa alla extra saker, som fler smaker, fler dekorationer och egna bakgrunder. Jag skulle använda appen mycket mer om jag hade tillgång till dessa funktioner. Dessutom vill jag verkligen inte spendera riktiga pengar på något sådant. Här är ett förslag: varje gång du gör en tårta pop får du några i spelmynt. När du får en viss mängd mynt kan du köpa några av de extra funktionerna. Om du gjorde det skulle spelet vara mycket roligare och jag skulle använda det mycket mer 4,2 / 5 stjärnor Utgivare - Bake More Cake Maker Inc Storlek - 65,16 mB enhet - Apple iPod In-App - Dipping Pack * Tillagda ikoner för nya enheter.

Hackkoder kaka pop maker online. Hackkoder kaka pop maker 2. Hackkoder Cake Pop maker gratis. Hack koder kaka pop maker spel. Hackkoder tårta pop maker skrivbar. Hackkoder kaka popmaskin minecraft. Hackkoder Cake Pop.

 

 

 

0 comentarios